use your smile

Kom nästan precis hem från stan. Eller ja, hem till syster. Hon hade glömt sitt legg så jag fick lämna det på jobbet. Och såklaaart börja det regna när jag började gå. Och spöregna. usch!
 
Emma och Anders har inte satt i sina fönster än, så det drar lite fårn dem, och det är jag verkligen inte van med! Jag har det supervarmt på rummet under natten annars vaknar jag av att jag fryser. Så imorse när jag vaknade var jag heeelt täppt i näsan och hade riktigt svårt att andas. Men så brukar jag ha det på monarna, förutom att jag inte fryser då. Men jag hoppas verkligen att jag inte blir förkyld nu! Kan bli det på söndag. Men INTE idag eller imorgon.
 
Och som ni säkert förstod blev det inget gym imorse. Och kommer väl inte bli något pass imorgon heller.. Men men, får ta igen det när jag kommer hem från Spanien! :)
 
Nu ska jag lägga mig i ett kokhett bad och lyssna på lite härlig musik!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback