vit helg!

Sorry för dålig uppdatering, igen.. Har inet haft lust att blogga alls, så jag har skitit i det för det blir ändå aldrig bra om man inte själv är på humör!
 
Ja, det är redan oktober och dagarna rusar vidare! September var en sjukt rolig månad. Mycket fest, mycket ute mat, men har också spenderat tid med både familj och vänner! :)
Den här månaden var sjuk. Jag överraskade mig själv flera gåner, både positivt och negativt.. MEN nu är det ny månad och om några dagar (13 för att vara exakt,) så är jag hos fina vänner i barcelona och har det underbart! Sen kanske det blir en vända till London i början på november. Men återkommer med det! :)
 
Jag och tjejerna åt middag i onsdags också, och jag tänkte att jag bara skulle ta något glas vin, slutade med shottar och jag vet inet huuuu rmånga drinkar! Men, var kul i alla fall, dock hade jag ångest som aldrig förr dagen efter. Och har det fortfarande.. usch
 
Men denna hleg fick bli nykter. För näst ahelg blir det inflyttningsfest i ett hus, så det kommer nog bli ganska galet!Sen fredagen efter det (den 19:e) åker vi ju som sagt till Spanien. Och där VET jag att det blir galet! Längtar som tuuuusan! usch, mina fina vänner, kommer bli tungt att säga hej då sen.
Nu blir det tv:n med min fyrbenta favorit!
 
Har bara gamla bilder på pappa dator, haha! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback