Fredaaag

Glömde uppdatera, fick så himla stressigt i onsdags. Men jag stannade hemma. Blev utgång med Emelie x2 och Emma :) fastän det var vääääldigt lite folk på halvan fixade Rutan efterfest och det blev faktiskt riktigt trevligt! :) träffade på tre nya tillskott till hsk från andra sidan Atlanten också, haha, men det var kul!

Jag och Emelie hick vidare med två grabbar och vi gick väl hem vid åtta-tiden på torsdagsmorgonen, haha precis som det ska vara!
Idag är det ju freeedag, solen skiner och himlen är blååå! Blir en lugn helg nu dock! Ikväll ska jag troligen träffa en kompis, och imorgon blir det spökjakt!!!! Som jag har längtat! Kommer bli aaaaskul! :D

Nu blir det kaffe i solen på balkongen. Sen lär jag dra mig till stan för lite ärenden också! Trevlig helg allihopa! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback