min fina vän, min bästa vän

Har precis pratat med lisa över skype, såååå kul att höra hennes röst igen! Saknar henne så! Vi som annars träffar varandra flera gånger i veckan.. Dom flyttade till barcelona för ungefär två veckor sedan. Känns som två månader!
 
Men är riiiiktigt glad för hennes och karolinas skull. Dom verkar ha det helt underbart där nere! Är sjukt avundsjuk! Men om en månad bär det av dit, känns dock som en lång tid dit! Men har som tur är fyra av hedemoras bästa brudar kvar +familjen! Ska försöka planera in massa nu så tiden går fort! Till helgen blir det utgång då äntligen alla kommer hem och förhoppningsvis är friska! Sen blir det nog en tripp till örebro och hälsa på en saknad vän! Fyller ju år också så då blir det party och tårta. Ska förhoppningsvis jobba lite också. OCH plugga äckligt mycket körkortsteori!
 
Hur som helt. Saknar min bästa vän så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt! Längtar som tusan till vi möter dom där på flygplatsen! Kommer bli magiskt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback