tisdag

Har kollat på pinsamt många avsnitt av viva la bam och jackass både idag och igår. Men nu är det dags att fixa sig för en fika på stan med annis! Inte träffat henne på ett tag nu så antar att hon, precis som jag, har en hel del att berätta!
 
Annars i veckan då? Eftersom jag fyller nitton på söndag ska jag försöka komma på något gott att bjuda på, samt baka det.. Ska även skriva önskelista och städa rummet så folk vågar sig in här.
På fredag ska jag gratta mig moster som fyller 40 år då. Så ska dit på fredag eftermiddag/kväll. Sen på lördag blir jag nog grattad av pappa och sen fest på kvällen, sen käka ännu mer tårta på söndagen.. haha, jag som inte kan äta sötsaker när jag är bakis.
 
Aja, nu lär jag skynda mig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback