utgång ikväll!

Bott hos syster sen i onsdags, olika anledningar. Bl.a. att vi gymma 07.00 i går morse och igårkväll orkade jag inte gå hem. haha.. Men igår lunchade jag med systranra arvidsson som ääääntligen kommit hem! Känns som dom varit borta en evighet! Efter lunch och kaffe kika vi runt på stan lite och så åkte vi till avesta en sväng! Suppertrevligt! :) På kvällen kikade jag på innebandymatch med Emma och Anders! IBF Falun mötte MIK Västerås i en träningsmatch och den spelades i vasahallen, så det var kul! :)
 
Nu har jag precis kommit hem. Så ska packa upp lite och sen börja förbereda mig på utgång ikväll! Dock beslutsångest för vad jag ska ha på mig.. Aja, det visar sig! :)
Dog för övrigt idag på stan.. När man möter den där personen som man ALDRIG möter på stan annars, och inte vet vart man ska ta vägen.. haha, var äckligt när på att springa över gatan. Men icke. Kanske hade varit mer pinsamt dock. hahahah, händer bara mig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback