bilder från helgen

Här kommer lite bilder från helgen! :)
 
Morgontrött vovve som INTE ville att vi skulle gå upp ur sängen. :*
 
Packade upp sommarkläderna och längtade tills jag fick använda denna skönhet!
 
En full chey som tror hon är cool. ;>
 
En bild från Min lilla mormor och jag.
 
Lunch på Smörgådboden, bakad potatis med räkröra!
 
Hittade massa gamla kort hemma hos Farmor och Farfar, så kul!
Här är det en av många släktträffar på Farmor och Farfars altan, haha, älskar Kristoffers sjömansdräkt!
 
Min fina faster och hennes dotter Hanna tror jag det är!
 
Kristoffer och jag, en sommar hos farmor och farfar :)


vart är långklänningen köpt?

2013-04-18 // 22:42:56

Jag köpte klänningen på Lindex förra våren. :)

2013-04-19 // 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback