bra dag!

Har börjat bli rutin för mig att ta en timmes promenad innan jag går och lägger mig. Runt 21-23 går jag ut och det är så himla skönt! Just för att det är så lite folk ute och man får vara ensam. Ensam med musiken, asfalten och den mörka himlen. Haha, låtet kanske lite cheesy, men så är de. Pallrade mig ju till och med ut igår när det blåste förjävligt.
Nu när jag var ute gick jag till statoil och sen vidare in mot stan för att kolla om det var nå liv. Gissa vad? Det var det inte. Förutom en polisbuss och någon epa var det inte mycket att komma med. Haha. Jag antar att man antingen sitter inne och kollar på Let's dance eller är på någon trevlig förfest.
 
Hur som helst så har jag haft en superbra fredag och jag hoppas helgen bjuder på minst lika bra dagar! :) Nu ska jag strax krypa ner i sängen och sätta klockan på 09.30. Lär duscha innan vi åker upp till ishallen vid elva. Ska bli såå kul tycker jag och hoppas på några rejäla fynd! Samlar ihop mina kontanter och hoppas på det bästa! :) Efter loppisen blir det en efterlängtad träff med några favoriter. Sen som sagt vin på kvällen! Och sol på det?! Kan ju bara bli bra!!!
 
God natt på er!
 
åhå, snart fyra år sedan. En femtonårig liten tös, innocent n sweeet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback