bruises on my arms

ujuj, det går inge vidare med bloggandet.. Men här kommer ännu en update! ;>
 
Måndagnatt fick jag ett gallstensanfall igen.. Kraftigt men gick över efter endast en tablett, tog bara 5 min så det var skönt! Sen natten till igår fick jag ingen sömn alls.. Tog maxantal av medicinen men inget hände. Så vid sju igårmorse åkte vi upp till Falun för att kolla med läkarna. Tack å lov hade det släppt på vägen upp. Fick ta blodprover och sånt där obligatoriskt. Fick prata med en läkare som kände lite på magen och kollade mina prover. Hade fått dåliga levervärden men inget som gjorde särskilt mycket då smärtan försvunnit. Vi fick åka hem runt elva men han sa att om det skulle börja igen fick vi lov att komma tillbaka då jag för det första inte kunde ta mer medicin och för det andra börja med operationen. Men jag har inte haft ont sen dess. Vilket är superskönt! Men jag och min läkare kom överens om att boka operation. Han sa att det knappt var någon väntetid (vilket jag tyckte var lite konstigt då min morfars fru opererades för ca 2år för det och då var det en väntelista på 36månader..) men att jag också blir prioriterad i listan, just för att jag är ung och har så ofta.
På fredag ska jag tillbaka till vårdcentralen och ta prover för operationen och kolla så jag klarar av det. Haha, mina armveck är helt blåa av alla stick. Ser hemskt ut!
 
Men idag har jag jobbat igen på Stureskolan. Skulle egentligen jobbat igår med men däckade så fort vi kom hem och hade ingen energi alls. Trivs verkligen med jobbet där och är en stor fördel att jag jobbar med Lisa! Nytta med nöje typ! ;> Vart så glad när jag cyklade hem efter jobbet och solen tittade fram och gjorde det hela eftermiddagen och kvällen, underbart! Trots blåsten.. Haha, höll på att blåsa av cykeln några gånger!
 
Dessa herrar gör mig sällskap ikväll. No complaints! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback