Sammanfattning av helgen!

Helgen blev riktigt bra, trots en fet bakfylla igår.. Men fredagen blev supertrevlig med utgång med ett härligt gäng, vi drog till halvan och det var faktiskt mer folk än jag trodde det skulle vara! :) Så det var kul. Lördagen var pest och pina hela förmiddagen/lunchen.. Vid fyra åkte vi ut till farmor och farfar och käkade lite mat och då började jag sakta med säkert piggna till, tack å lov! På kvällen blev det mys hemma i soffan framför en film med en skål popcorn. :>
 
Idag blev det en liten roadtrip med systrarna Arvidsson och Emma till Horndal för att kika in en liten inredningsbutik, Min lilla mormor och jag! Väldigt liten, men charmig affär som låg på en privat gård. Bra priser var det också!
 Sen åkte vi in till stan igen och lunchade på Smörgåsboden. Jag tog bakad potatis med räkröra, dögott! Sen dorg jag och Emma hem till pappa igen och fikade med dom och Annsofie som tittade förbi. :) Annars har jag bara slappat hela dagen då jag fortfarande var lite sliten från i fredags..
 
Nu har jag typ precis kommit hem från en liten kvällspromenad. Blev en kortis då det började regna. :< Men var skönt med lite frisk luft! Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och lite samcro. Imorgon väntar jobb på skolan och sen blir det att hänga med Lisa! Imorgonkväll blir det spinning också, gööött!
 
Hoppas ni haft en bra helg! :*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback