Sängliggandes

Det blev som sagt utgång i lördags. Lisa, Frida och Emelie kom hit och vi förkröka lite. Sen åkte vi väl sisådär 8pets i en cab(om man ens kan kalla det cab, en riktig skrothög! Haha) till halvan och tog en grogg sen direkt till hotellet. Inte supermycket folk och alla var ganska unga, men blev roligt ändå! :) Efter hotellet hade jag bestämt mig för att gå på efterfest. Men var helt ensam och gick väl tillslut på en fest på stan. Men ångrade mig sekunden jag såg folket där, haha.. Gick in på toan och gömde mig, sen gick jag hem!
 
Mådde hyfsat när jag vaknade och gjorde mig redo för kalas hos morbror. Efter det åkte jag med Emma och Anders för att hjälpa dem skruva ihop lite möbler från Ikea. Hann knappt klart med en möbel innan gallan spökade.. Fick ta två tabletter koch sen sov jag som en stock! Underbart skönt! :)
 
Kände av gallan från och till idag så har legat i princip hela dagen.. Lite segt.. Nu blir det i alla fall en mysfilm och en chokladbit! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback