update!

Nu var det tyst här i bloggen, men händer så mycket just nu så har knappt en tid ledig för bloggandet. Sen jag skrev sist har jag festat med mina favoriter och dansat rumpa på hotellet. Hamnade sedan i vhyttan och chillade där med ett skönt gäng en stor del av söndagen, sen åkte jag hem och hade bakishäng med syrran i solen. :) I måndags blev det lunch i storasysters sommarstuga, vi åt underbar lax, potatis och massa annat gott! Sen i tisdags började jag och mamma med vårt projekt i köket. Så nu har vi målat med grundfärg och en riktigt färg, dock ska det målas en gång till + alla lister längs golvet. Men det får bli imorgon! Nu är jag nyduschad och vi ska ta oss lite kvällsmat framför en film! :) Imorgon förmiddag ska jag ta massa blodprover och skit på vårdcentralen här i stan. Nästa vecka väntar besök i Falun, börjar bli riktigt nervös!!
 
Till helgen så får vi se vad som händer, har inte bestämt mig om jag ska till pappa eller inte.. Känner att jag vill göra klart allt i köket innan jag åker iväg. På lördag kanske det blir att träffa ett gäng härliga tjejer, förhoppningsvis! :)
 
Vi hörs, snart! ;)
 


good luck tomorrow <3

2013-04-04 // 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback