wimpmusic

Om ni lyssnar lika mycket på musik via spotify som jag så vet ni att det bara är en tidsfråga innan det tar slut, att timmarna alltså är slut... Mitt premium tog slut för en månad sedan ungefär och man blir seriöst handikappad. Speciellt utan tillgång till spotify på telefonen.. MEN syrran tipsade om att jag skulle skaffa wimp. Jag hade aldrig hört talas om det (konstigt nog) men det visar sig vara nästan precis som spotify. Man har gratis på telefonen i 7dagar tror jag det är, men det är ju bättre än inget! :) Superenkelt att ladda ner och funkar lika som spotify. Dessutom kan man föra över sina listor (eller låtar) superenkelt från spotify till wimp.
 
Så om ni har samma "problem" som jag har så kan jag rekomendera wimpmusic starkt! Bra ljud och har ungefär lika stort utbud av musik som spotify har. Själv tycker jag nästan att wimp är snäppet bättre.. Ingen reklam har jag hört hittills heller, vilket är ett STORT plus! :) Dock är det också begränsad speltid, men då kan man ju bata skiffta mellan spotify. ;)
 
>HÄR< kan ni fixa ett konto, det enda man behöver är en mail. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback