Söndag

Haft en riktigt bra helg! Vecka med för den delen! :) I fredags blev det mys hemma i soffan framför tvn, på lördagen hängde jag med min lilla prins och så åkte vi till Farmor & Farfar på eftermiddagen och för lite kaffe och snicksnack. :} Sen var det bara att dra på sig partyblåsan, fixa till sminket och gå mot grannarna. Linnea och hennes mamma fyller år om några dagar men dom hade festen igår för både familjen och vänner. Så det blev vin och utgång. Trevligt var det hur som helst!! :)

Idag har jag chillat hos Emma och sen åkte jag med pappa, Harley, Catherine, Henrik och Annsofie för att kolla på deras tomt där dom ska bygga upp sitt hus. Kommer bli såååå himla bra!

Nu ligger jag i sängen framför SoA och har precis smällt i mig några kräftor, möööms!

Imorgon kommer det massa bilder som jag alltid tänkt lägga upp men som aldrig blivit av.. Så blir en blandning från balen, fester, mysiga dagar med familjen och massa annat! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback