Trött efter jobbet

Sitter just nu och kollar på Idol, men passar på att blogga lite nu i reklamen! :) Idag har jag jobbat på ett dagis i stan, gick jättebra! Skulle även få jobba imorgon, så är riktigt glad! Dock var jag rejält trött efter jobbet. Åkte och hämtade ut mitt körkort(!!!!) och handlade sen raka vägen hem. Lagade kotletter, ris, tacopineapple-gräddsås och smörslungad broccoli, muuuuums! Satt riktigt fint efter en lång dag! :)
 
Jag tänkte även gå på innebandy ikväll, men är som sagt ganska slut efter jobbet. Samt att jag börjar tidigt imorgon, så kände att jag ville vara hemma och fixa lite. Resten av veckan blir det förhoppningsvis fika med några favoriter, utgång, kalas x2 och bara fortsatt med massa glada miner, haha! :>
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback