Sälen var underbart!

Ja hörni, tyvärr är jag redan hemma från en av mina favoritplatser på denna jord. Sälen levererade rejält denna gång och jag fick till och med se Albin Myers som jag väntat att få se i flera år. Träffade även på komikern Mårten Andersson! :>
 
Hur som helst! Vi kom upp rätt sent på fredag kväll, så när vi kom fram runt halv nio var det bara att sätta på sig snyggkläder och fortsätta dricka i stugan. Runt elva ringde vi en taxi och åkte till Harrys Ice Nightclub på Sälfjällstorget. Riktigt mycket folk då det var nyöppning! När vi kom in hamna vi i baren direkt och sen dansa vi rumpan av oss. ;) Träffade en kille som var från stan som var där med nå folk, så det blev efterfest i vår stuga. Haha, kom i säng alldeles för sent...
På lördagen låg jag i princip hela dagen. Vid 18 åkte vi ut till Lindvallen och kollade läget, riktigt grymt! Men då alla var rejääält bakfulla fick det bli en myskväll med gomiddag och bastu + snörullning! :)
 
Två dagar är alldeles för lite! Nästa gång blir det åtminstone en långhelg! Förhoppningsvis kanske redan i vår. :} Tills nästa vinter lär jag tammetusan lära mig stå på den där jäkla brädan. Haha, blir tokigt avundsjuk!
Aja, lär tacka mina tjejer och alla andra underbara människa jag träffat den här helgen. Kan utan tvekan säga att den här helgen var en av de bästa helgerna för i år! Vaknade i morse med en bittersweet känsla, ni vet? Har haft det toppen verkligen, men så skulle man åka hem.. Ville ju vara kvar längre. Men men, får vara glad för att vi ens kom iväg! :)
 
Nu blir det soff/sängläge, är så brutalt trött och öm i hela kroppen! Och klockan är bara 18! Känns snarare som att klockan är 23.. Aja, bjuder på en låt som kommer få mig att tänka på den här resan!
 
Hoppas ni haft en bra helg! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback