Sammanfattning 2013

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Absolut, massor med saker! Annars vore jag ju tråkigaste människa någonsin!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja, de flesta! :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Den närmaste lär vara min syster som fick sitt andra barn. Charlie! :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack gode gud!

5. Vilka länder besökte du? Inget alls faktiskt! Har haft det rätt bra hemma i Sverige.

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? Ja det är det, men det är sånt jag försöker fixa åt mig hela tiden och kommer fortsätta kämpa tills jag har det.

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Summerburst, när min farmor blev 90 år, när min syster gifte sig, när jag opererades, Kristoffers bal och student, midsommar i Idre & Norn, Örebro, När jag fick körkort, Orsa, alla festkvällar och massa fler datum! Har varit ett händelserikt år, minst sagt!

8. Vad var din största framgång 2013? Sakta men säkert hittar jag mig själv. Jag har gett fan i och umgåts med

9. Största misstaget? Pass

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Gallsten, om det nu räknas!

11. Bästa köpet? Summerburst kanske! Och alla fina resor, som Sälen i början av december!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Hahaha, alkohol..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja! Nyfunna vänner! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Haha, som sagt varje år blir det en hel drös! Men skriver bara artisterna då de flesta har flera låtar som jag blir påmind om 2013.. Aviciis låtar, Matisyahu, Justin Timberlake, Bastille, Rihanna, Lars Winnerbäck, Albin Myers, Lana del Rey, Infected Mushrooms, Macklemore & Ryan Lewis osv..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit väldigt rörigt i skallen detta år. Haft en hel del ångest, men även jag har haft mina god stunder! :))

16. Vad önskar du att du gjort mer? Övat på munspelet, haha… Nej men massor med saker!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig över skitsaker som jag ändå inte kunde förändra.(< som förra året) Men också att jag stått upp för mig själv när någon pissat på mig och låtsats som att det regnar.

18. Hur tillbringade du julen? Först hos mamma> pappa> Emma> Annsofie. Precis som förra året! :)

19. Blev du kär i år? Yttepyttelite, men det blev kattskit av alltihop.

20. Favoritprogram på TV? SoA och American horror story

21. Bästa boken du läste i år? Hahaha. Trilogin med Mr. Grey, MUMS! Sååå bra böcker, haha, och väldigt beroende framkallande!

22. Största musikaliska upptäckten? Indie och ”hårdare” edm!

24. Något du önskade dig och fick? Visste inte alls vad jag skulle önska mig i år. Men fick det jag önskade mig vilket var; klocka, presentkort, pengar, kokböcker och lite annat! :)

25. Något du önskade dig men inte fick? -

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Var ensam i stort sett hela dagen. Firade mig dagen innan jag fyllde år. :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Oj.. Ganska avslappnat med mycket maxiklänningar och sköna koftor!

29. Vad fick dig att må bra? Resor, familjen, musiken och vännerna! :)

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Christian Grey… Om han nu fanns, haha!

31. Vem saknade du? Saknar de vänner som flyttade/flyttat härifrån.

32. De bästa nya människorna du träffade? De bästa lär nog vara Frida, Alex & Jessica, sååå härliga männsikor! Helt underbara!

33. Något du är stolt över från 2013? Att jag tog körkort!

34. Vad är dina förväntningar över 2014? Jag hoppas på massa skratt. Jag hoppas att alla mina nära och kära kommer vara friska och pigga. Jag hoppas att mina drömmar slår in, och att dom leder mig dit jag är menad att vara! Hoppas på härliga festkvällar och fina männsikor!

35. Hur kommer du spendera nyårsafton? Jag kommer spendera nyårsafton i Falun med fina vänner. Det blir middag, husfest, raketer och alkohol i määängder!



» Frida

Aaaaw va du är söt! :D DU kan vara härlig & superduperbäst!

Svar: :* :*
Emelie Hedlund

2014-01-03 // 12:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback