03:59

Okej, kom nyss hem. Gaaanska glad/ledsen/full/glad osv. Hade som sagt troligen mina sista timmar med Karolina på jag vet inte hur många månader. Eller jo, tills JUNI. Då ses vi igen, hoppas jag! Kvällen spenderades i alla fall på bästa sätt! Först knytkalas med vattenmelon, mango, scones, kaffe, vindruvor, prinsesstårta m.m. Följt av bastu och massa skitsnack (som vi även snacka under knytisen). Två av oss gick vid 23 då dem skulle jobba, men jag och lisa var kvar och drack till småtimmarna. Vi åkte ut på äventyr och hamnade hos en suuuuuupergo kille. Vi åkte dit runt halv ett och kom som sagt precos hem! :) Väääldigt jobbigt attt säga hejdå till karra, igen! Men är som sagt också glad för hennes skull, på båda håll! :*
 
Klockan är strax fyra, ska ta något att stoppa i magen sen sussa framför en film. Bästa kvällen på länge, garanterat! Tackar för det och ANYTHING COULD HAPPEN!
 
Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback