Alla hjärtans dag?

 
Idag blev det lite jobb igen, som vanligt på onsdagar. Skulle egentligen och basta med tjejerna men blev ändrat till nästa vecka, så efter jobbet nu har jag inte gjort mycket alls. Kollade klart på Crazy, Stupid, Love som jag började se innan jag åkte till Långshyttan.
 
Filmen fick mig att bli påmind att det är Alla hjärtans dag om en vecka. Har fortfarande blandade känslor till den där förbannade dagen, haha.. Men kände att jag hade två alternativ. 1: Deppa, kolla på kärleksfilmer och tycka synd om mig själv för jag är ensam. Eller 2: Helt enkelt göra det bästa av dagen! Det får bli "MITT hjärtas dag". Ska bara rå om mig själv. Köpa lite fina presenter till mig själv, köpa något gott att äta, kolla på favoritfilmen och njuta! Bestämde mig för nr2 om ni inte förstod det! ;)
 
Nu blir det Medium klockan 01, blir nog att kika på det eller någon bra film här i sängen! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback