bra dag!

Hej på er!

Imorse åkte jag ut med Lisa och lämnade ut lite cv'n på förskolor och fritids. Gick riktigt bra och vi fick fin respons av att komma och "visa upp oss". Så nu väntar jag väl bara på att någon ska ringa in mig så jag får lite cash! ;) Vi lunchade också tillsammans på wiernan, supergott som vanligt! :)
 
Annars idag har jag plugga teori. Gick helt okej, men är en del kvar.. Nu är det nära och blir intensiv plugg nu i några dagar. Tänk på mig nästa vecka är ni snälla, MÅSTE klara det. Annars blir jag ledsen i ögat... Meeen äe, klart som fan att jag klarar det! :>
 
Till helgen blir det trevligheter med gött folk. Lite vin, lite vattenpipa, lite spel osv. Kommer bli nice! :) Aja, ska ta något att äta nu sen fortsätta med plugget.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback