Bra fredag

Hade en riktigt bra fredag kan jag tala om för er! På eftermiddagen åkte jag och mamma hem till min morbror Peter och grattade min kusin Isabella som fyllde 18 år! Vi blev bjudna på smörgåstårta och vanlig tårta, supergott och supertrevligt. :) Efter det åkte jag direkt upp till Julia för en tjejkväll med favoriterna. Blev hämtmat och maaassa skrattanfall. Speciellt när dom visade mig ett klipp när en papegoja pratar dalmål! Haha, grät verkligen, så sjuuukt rolig! Jag kom hem runt 12 vilket var skönt. Så nu har jag varit hemma en stund och ska sätta på en film att somna till. :)
 
Fick även fina nyheter idag. Vilket var otroligt skönt! Annars i helgen då? Ingenting bestämt, men blir troligen massa teori om inget annat dyker upp. Blir en vit helg hur som helst. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback