förkyld

Full imorse? Svar: ja
 
Hade en helt okej dag idag! Lite bakis men var ganska väntat.. Chillade i princip hela dagen. Men vid 18 åkte jag hem till syrran och fortsatte ta det lugnt där. haha.. Vi kikade på Maria & Miny bff, så jäkla härliga, ska också bli sådär cool när jag bli 45 (fast inte 40-årskris-jobbig..)! Vi käkade även semla då det ändå är Fettisdagen idag! Annars gillar jag inte semlor särskilt mycket, men en gång per år går väl an! :)
 
Och gissa vad? Näsan rinner som vatten, om jag blir sjuk IGEN så blir jag fan riktigt sur. Knappt varit frisk i en månad ju! Aja, håller trummarna och proppar i mig lite vitaminer och frukt! Imorgon lär jag ju vara pigg för jobb också!
 
Aja, te och film nu!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback