freeedag

Har ganska fullt upp idag. Men gillar att vara sysselsatt, då går dagen fort! Innan klockan 5 ska jag hunnit med att städa, diska, göra mat, ducha + fixa mig, ta undan rentvätt och läsa teori. Men det ska jag la hinna, haha! :)
 
Och gissa vad?! :D Sitter på MIN dator just nu. Väldens bästa syster hjälpte mig igår att ta bort bildviruset, underbaaaart! Så nu håller jag på att kopiera över alla bilder och filmer till min externa hårddisk om det skulle bli nå skit igen, gud förbjude..
 
Nu blir det en lätt frulle följt av städning! Ikväll väntar en myskväll med bästa tjejerna, blit hämtmat och massa skitsnack, love it!
 
Lite senare blir det ett inlägg med massa gamla bilder, missa inte!
Bali -99?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback