Helt slut!

Nu är jag heeeelt slut kan jag lova! Haft full rulle hela dagen + förkyld så jag tror jag drunkar i snor snart.... Doktorbesöket gick helt okej! Hade en supertrevlig ung kille som hette Jesper. En av de bästa läkarna jag haft! Han frågade massor och vi kom fram till att han skulle skicka ett brev till Falun så vi kunde lägga upp en plan för en eventuell operation (uhuu, läskiiigt!!!!). Skönt att det händer något nu i alla fall!
 
Efter det blev det en drös  med ärenden på stan då jag och mamma skulle laga middag till oss och Emma och Anders. Så for vi hem till dom och började lagat mat och en tårta. Så lagomt till Emma kom hem var maten klar och vi brörjade käka. Sen blev det paketöppning och fika! :) Kollade även i fotoalbum och skrattade så vi grät, bokstavligt talat!! Haha, jag hade i alla fall en superbra kväll och hoppas syrran hade det med! :)
 
Nu känns det som att det står en elefant på bröstet och som om jag hade feber. Dags att krypa ner i sängen med andra ord. Ska sätta på någon bra film och försöka slappna av med en kopp te. Imorgon väntar jobb och förskolebesök med lajsa!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback