något bra med denna dag

Vaknade väl runt två idag och några minuter senare plingade Lisa på och vi drog ut och åkte lite. Vi handlade lite och så kom vi på att vi skulle lämna cv +register till förskolor/fritids. Så då skulle vi hitta den ansvarige för vikariat. Inte det lättaste. haha, men tillslut fick vi ett namn och ska lämna det imorgonbitti! :)
 
Jävligt grå dag idag. Tycker ni inte? Men jag har ju sån tur att Lisa kom och lyste upp min dag lite extra! :* Det tackar vi för! Kom precis hem och tänkte städa lite, ta något att käka och sen ringa pappa! Han pratade om att åka till Irland och fixa på huset nu i februari så ska kolla om det var nu i helgen då jag egentligen ska dit imorgon.
 
Och nej, jag har inte glömt att det är alla hjärtans dag idag. Haha, långt ifrån. Något bra med denna dag är ju att min fina lilla systerdotter fyller 2år idag och att jag idag fick reda på att hon ska få ett syskon i juli! :') gull!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback