Solig vecka!

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev. Men nu är jag back on track igen! :)
 
I måndags startade jag dagen klockan 06(!). Jag och Lisa styrde kosen mot Falun klockan sju då jag skulle skriva upp. Meeeeen min körlärare hade gjort en miss så jag fick inte skriva provet alls.. Gissa om jag blev irriterad? Lisa med haha, men hon hade också strul med samma lärare.. Så där stod vi halv nio i Falun. Men vi gjorde det bästa av saken och åkte över till Borlänge. Vi satt oss på mcd och tog en kaffe i solen, supermysigt! När affärerna öppnade vid 10 strosade vi runt där i flera timmar. Hittade en superfin kavaj så jag blev glad igen! ;) Vi käkade även thaimat en sen åkte vi hemmåt igen vid ett. :)
 
Trotts irritation blev det en superbra dag, verkligen! Har ju också varit sol heeela veckan nästan så har varit glad konstant! Annars i vekcn har jag inte gjort särskilt mycket. Pratat med min körlärare, druckit kaffe i solen och träffat vänner. Och imorgon blir det fest igen med fina människor, vadå bra vecka? :D
 
Nu ska jag börja städa mitt rum lite, uppdatera partylistan och sedan åka till Farmor och Farfar med systrarna! :)
 
Kommer lite bilder från i måndags. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback