bättre måndag!

Idag har jag haft en helt suverän måndag! Började med glass direkt ur paketet i sängen, hehe, sen kom Lisa hit och vi pratade, chillade, skrattade och kollade på massa roliga klipp! Kollade även på resor till våren. Blir nog en resa med gänget i maj, vore underbart! Hittade en superbillig resa också, bäst!
 
Sen lagade vi mat och käkade. Sen skjutsade mamma mig till gymmet och Lisa hem. :) Gymmade med systrarna idag, var riktigt skönt! Att komma igång igen nu känns super! Imorgon blir det nog en förjävlig träningvärk, men det tränar jag bort med lite easyline + core! Wohoo, nu kör vi!
 
Nu är jag nyduschad hur som helst och ska ta något att stoppa i magen. Blir lite jackass på det. Fint!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback