If I loose myself

Precis kollat klart på Mia på Grötö, så jäkla skönt program! Vad har jag annars gjort idag då? jo, kollat på Så blev vi Svenska Hollywoodfruar och dog när Henrik Larsson (aka. Bosse i bullerbyn) var med. Och sa att Gunilla var HET?! haha, måste vara PR... Satt och höll för ögonen för jag skämdes så ooootroligt!
 
Sen har jag jobbat med mamma idag. Hon har ju en föräldrarutbildning som heter COPE som precis startat i Långshyttan, så jag hjälper till med barnpassningen då. Precis som förra året! :)
 
På lördag blir det hockey i Leksand som förfest, sen tillbaka till stan för att se Rhymes & Riddim. Hur braaa?!?! Nu ska jag i alla fall färga håret> duscha> smörja in mig med bus. Ser förjävlig ut rent ut sagt, så ska bli skönt att bli lite fräsch! Så eftersom jag ser hemsk ut får ni en bild på mina favoritgrabbar!
 
;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback