lite uppdatering

I helgen var jag som sagt hos pappa. På fredagskvällen var jag som sagt på hockey med Julia, smidde även lite planer till våren, som ni kanske får ta del av också, lite senare dock! ;)
På lördagen åkte jag med pappa till farmor och farfar, vi fikade gott och pratade om allt och inget! Sen blev det skräckis när vi kom hem. Söndagen spenderades hos storasyster Annsofie som fyllde år! Blev en supergod lunch och så fika på det. Så kul att träffa familjen igen, alla har ju sitt så det är svårt att vara samlade allihopa jämt!
 
Söndagskvällen spenderades med Lisa som hämtade mig så käkade vi donken och snackade massa skit! Underbart! Igår var jag ut till Anna och kollade in hennes lya och grattade henne även för hon fyllt 20 och för att hon har haft körkortet i fucking 2 år!! Haha, och jag har inte ens fått körkort än.... Var där med Julia och Lisa, var supertrevligt! :) När jag kom hem fick jag springa till gymmet för att hinna med spinningen, och jag hann inte äta eller något så vart döööötrött, haha, men annars så är det fett kul! Ca 1000kalorier på typ 1h, skapliii
Kan erkänna att jag har ont i rumpan idag, kan knappt sitta, haha.. Blev ingen träning idag, huvudet är någon annanstans!
 
Imorgon väntar jobb, halv fyra till åtta, great! För pengar behöver man ju alltid! ;> Här kommer lite bilder från i söndags hos syrran! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback