min kärlek

Ligger just nu med min kärlek i min dubbelsäng hos papi! Har haft en suverän kväll. Åkte med Julia på hockey i hallen, men hur det gick ska vi inte tala om.. Efter det åkte vi och handlade så vi kunde göra guaccis och gotta oss med det. Så åkte vi hem till henne och mumsade! :)
 
Sen kom jag hem och bänkade mig vid tvn med pappa och cath! Och nu ligger jag här när alla andra sover.. Men jag börjar faktiskt bli lite sömnig så kan nog sova snart jag också. Inatt gick det faktiskt jättebra att sova! Somnade efter 30min kanske, så himla skönt! Var inte nervös, spänd och skakade heller inget som jag gjort innan! Thumbs up!
 
Imorgon får vi se vad som väntar. Tänkte ta mig en promenad med vovven om det inte är allt för kallt! Nu är det fan- 20!!!! USCH Ska även in på bokia en sväng. På söndag ska jag till storasyster som fyller 45år! Blir kalas och smörgåstårta har jag hört, mums! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback