svettigt!

 
Hemma efter en SVETTIG timme på gymmet.. hujedamej va svetten rann! Sjukt skönt dock! Blev som sagt easyline + core! Tycker egentligen inte om core. Beror nog på att jag är så jävla svag i bålen så blir så frustrerad när folk på 50år+ klarar av det bättre än mig.. Haha, men är ju bara att fortsätta så ska jag också klara av det där! :)
 
Imorgon blir det en vilodag, möjligen lite benträning här hemma bara, vi får se! Imorgon ska jag i alla fall städa undan julen på mitt rum. Mamma börjar bli lite trött på att jag fortfarande har julstjänorna kvar uppe.. Hm, vad ska jag mer göra?... JO juste, ska till Hasse och boka den jävla uppkärningstiden + teori (tror jag skjutit på det för jag är så rädd att misslyckas..)! Ska även in på mur & kamin och förhoppningsvis köpa en fönsterlampa.
 
På torsdag ska jag KLIPPA MIG. Eller ja, Annelie ska klippa mig, haha. :) Ska bli så sjuuukt skönt. Skulle borsta igenom håret igår, gick väl sådär.. TRE jävla påbörjade dreads som mitt hår fixat helt själv. uh.. Så gissa om det är dags att klippas nu?
Efter det ska jag till min morbror Anders som fyller 50år! :) Sen på bodycombat på kvällen (om jag hinner).
 
Nu> DUSCH!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback