update

Jag har precis kommit hem från Emma. Vi lagade supergod falukorv i ugn och hemmagjort potatismos, mums! Efter maten drog vi igång med möblerandet. Blev riktigt bra! :) Nu är jag hemma och tänkte fortsätta städa rummet samt duscha! Men först lite uppdatering:
 
Nyårsaftonskvällen spenderades först med Lisa, vi åt middag här hemma hos mig och lite senare kom systrarna Arvidsson och gjorde oss sällskap! Vi förkrökade och tjattrade på som vanligt. När klockan närmade sig halv elva? Åkte vi till en fest vi var bjudna till på stan. Sjuuukt snygg lägenhet, dog lite! Vid tolvslaget gick vi alla som var på festen ner till sveaparken, sköt raketer och skålade in det nya året tillsammans! :) Hade suuupertrevligt, men eftersom det var lite äldre folk på festen drog vi till en fest som var mer i "våra kretsar". Där drack jag vinglas på vinglas.. Haha, men inget hände. Dock slog det till när festen var slut. Kuuuuul..
 
Dagen efter åkte jag med Lisa och käkade pizza. Sen åkte jag hem till pappa och chillade samt önskade en god fortsättning! :) Den 2 Januari vaknade jag och hade knappt någon röst, var förkyld och halsont.. Bra start på året jag fick va? hm, nja, blev värre! På kvällen käkade jag supergod brie- och salamipaj med paprika hos Emma. Ungefär 30min efter maten fick jag magplågor igen. Fick lov att ta av medicin jag fått av doktorn, vilket hjälpte och det släppt efter någon minut. Men ca 1½ timme senare kom det tillbaka. Ville inet ta medicin igen så försökte stå ut. Försökte somna men var hopplöst, Vid 02 fick jag lov att ta en till tablett då det blev värre och jag fick inte sova. Sen vaknade jag igen vid 4-5 och fick magsmärtor. Men somnade. Ja sådär höll det på. Vkanade halv sju och var vaken till tio, då somnade jag igen och sov till 15 vilket var riktigt skönt!
 
Sen dess har jag inet haft ont, men var fortfarande feber och förkyld. Så jag levde inomhus och träffade ingen förutom familjen. Men börjar äntligen bli frisk, bara en envis hosta som håller i..
 
Här kommer lite bilder! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback