fredaaaag

Haft en riktigt bra vecka faktiskt! Klippte ju och färgade håret i början av veckan, sen i onsdags åkte jag med Emma, Anders & Kristoffer för att bada i dammsjön. Blåste satan där och fiskmåsarna anföll oss, så vi åkte vidare till Ljustern och tog ett dopp! Sen åkte vi ner till Säterdalen och kollade på lamor och getter, haha.. Vi och alla barn! Vi fikade i solen där nere, vindstilla och superskönt! :) Sen åkte vi mot Hedemora igen och jag gick med Emelie och bokade tid för tatuering. Sen luncha jag med syster!
Igår körde jag upp och det gick gallant! Fick världens bästa kille och köra med, assschysst! Kristoffer körde efter mig och han klarade det han med! :} Nu sk ajag bara klara den förbannade teorin! kämpaaa
 
Nu ska jag plocka ihop lite på rummet sen packa väskan till papi! Åker dock dit imorgon då det blir fest ikväll! :>
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback