gladiiiis

Är riktigt glad och upprymd idag! Gårdagen var grym med käk på kingen med ett skönt gäng för att fira vår Emelie som fyller år idag. Sen förfest och utgång! Kom hem halv 7 så det säger väl en del? ;> Tackar alla inblandade för igår!
 
Idag har jag hängt med Frida en sväng. Vi käkade bakispizza och försökte att inte dö av värmen.. Vi la oss i gräset med en finfin utsikt. Sen vandrade jag till jobbet och blev kvar till stängning. Då åkte jag med Emma och Anders till pappa igen och hade mysigaste kvällen på länge! Bebis/barnmys och trevligt umgänge från Irland. ÄR så glad att jag har den familj som jag har!
 
Nu strömmar Mumford & Sons ur högtalarna och jag ska ta och städa rummet så det blir beboeligt igen. ;> Till helgen åker jag nog till pappa då Irländarna åker hem imorgon igen. Blir en lugn helg i vilket fall. :)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback