Söndag

Precis hemkommen från pappa. Som jag skrev förrut så är Irländarna här på lite semester. Var riktigt roligt att t räffa dom igen, men är lite svårt att hålla en konversation på engelska. Även om Trevor förstår mycket svenska.. Men när man ksa prata med Alicia lär man prata engelska, och det låter så sjuuukt tattigt.. hahha! Hur som helst, jag och Emma var där några timmar och fikade lite och bara pratade om massa olika saker. Och Mia var helt underbar! Lite trött ett tag och somnade, men sen vaknade hon med ett leende på läpparna! :) Supergo liten tjej! James är ju också en lite gobit, men han däckade i soffan nästan på en gång när vi kom. Men vi ska tillbaka i veckan och hälsa på igen.
 
Nu ska jag strax sätta på en film och sen sova. Jag ska jobba en stund imorgon eftermiddag så lär vara pigg! :)
 
 
Haha, jag bakade förresten frukostbröd, typ frallor, igårkväll! Runt 23 fick jag för mig att baka bröd? Aja, gott blev det i alla fall! :>
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback