uppdatering!

Tänkte försöka uppdatera lite kort! I fredags blev det som sagt utgång med trevliga människor. Riktigt rolig förfest som bjöd på det ena och det andra, haha! Följt av halvan sen efterfest x3, hahaha.. Förstår inte vart tiden tog vägen alls, tror jag somnade runt 8-9? Sen närjag vaknat till liv vid 13 gick jag till Frida och pratade med henne några timmar. Hade noll energi så vi satt bara å kedjerökte på ballkongen i solen, skönt! Sen blev det middag på kingen med henne och Alex! Blev en snabbis på halvan också, men kom hem runt 12 tror jag, så då däckade jag.
 
Söndagen spenderade jag ensam i stort sett och ville festa, men min ekonomi höll inte med.. Så blev en hemmakväll! Måndagen gjorde jag inget värt att nämnas heller.. På tisdagen träffade jag fört Anna på eftermiddagen för en pratstund, sen Lisa på kvällen för ännu mer prat! :}
 
Igår åkte jag med Emma, Annsofie och Annsofies väninna till Falun. Vi lunchade i Staberg sen in mot stan och gick på museum och i några affärer. Sen ¨kte vi ut till Carl Larssons gården och kikade. Blev en heldag! Riktigt mysig dag! :) Kom hem på kvällen och lagade mat i min ensamhet sen sov jag, haha.
 
OCH idag har jag tatuerat mig, med Emelie! Gjorde inte alls så ont som jag tänkt mig, vilket var skönt! Nu är jag nyduschad och ska fixa mig inför en utekväll i hda, haha, allt kan hända.. ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback