bra dag!

åh vilken dag! Haft en helt fullspäckad dag kan jag tala om! Sov ut och hade det skönt på förmiddagen, sen vid halv tolv gick jag på stan en sväng med syrran och hittade ett jättefint armband på Cederlings! Sen köpte vi med oss lite lunch hem från Smörgåsboden och mumsade i oss det. 13:20 hade jag tid på vårdcentralen för lite fler prover.. Men det gick snabbt så var ute inom 10min. :) Efter det hämtade Emma och Anders upp mig där så åkte vi mot Västerås för lite shopping! Jag hittade en kofta på rean och en trekants bh! När jag kom hem blev det att chilla i tio minuter ungefär så hämtade tjejerna upp mig så åkte vi till Lisa och fixade fika och så då vi äntligen skulle träffa Emelie! Mötet har blivit uppskjutet sååå många gånger men nu äntligen! :) Kom hem strax innan tio så har jag käkat lite och kollat på oth.

Nu lär jag börja packa! För imorgon förmiddag åker jag till min stuga i Idre och stannar där till lördag. Ska bli otroligt skönt kan jag lova! Kommer som sagt hem på lördag, så då åker jag förhoppningsvis till Norn på eftermiddagen och träffar ett skönt gäng för att fira midsommardagen! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback