toppenhelg!

Alltså, vilken härlig helg detta har varit! och är fortfarande superbra! :) I frdeags blev det lungt med god mat och Let's dance finalen hemma i soffan med mamma. Sen blev det en tidig kväll för mig, var toktrött! Sen under lördagen åkte jag till pappa och sa hej en snabbis med Emma och Anders. Mamma hämtade upp mig så åkte vi till Avesta för att köpa lite nya skor till mig. Hittade ett par vinröda tygskor med platå och ett par svarta ballerina med nitar längst fram vid tån, superfina båda två! :} Sen var vi in på Franzens och så fyndade jga en somrig klänning för 149:-, jättefin den med!
När jag kom hem blev det mat och sen drog jag på förfest med tjejerna! Hade tänkt vart nykter men blev någon öl och lite vin. På kvällen åkte vi i alla fall ut till Turbo på Summerhouse, var kul att dansa och träffa lite folk! :) Sen åkte jag in till stan vid 1 för efterfest, men det var så segt så gick därifrån tidigt.. ;p Men det blev en trevlig och rolig kväll ändå! :)
 
Idag har jag inte gjort mycket alls! Myst framför massa avsnitt av En stark resa med Morgan & Ola-Conny. Haha, alltså skrattar så jag gråter åt dessa män, herregud! Sen kollade jag på Hundens sämsta vän och besviken på mänskligheten stämmer in rätt bra. Fy faaan va äckliga männsikor det finns!
Nu sitter jag och fixar på en ny playlist, balkonghäng fick den heta! En salig blandning, men blir nog grym tillslut! :>
 
Hoppas ni haft en grym helg! :*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback