Bakischhhh

Blev utgång igår ändå. Hade kvar vin från förra helgen så drack det och det räckte gott och väl kan jag säga! Blev en väldigt trevlig förfest hos rutevik med både gamla och nya vänner!
Vi drog till hotellet och skakade massa rumpa, bäst! Vart en onödig och dyr tur till vhyttan fram och tillbaka efter hotellet också... Menmen!

Vaknade vid tio idag och såg att solen sken fint. Tog med mig nybyggt kaffe och satt mig på verandan och bara njöt av värmen. Sen kom Emma och Anders med bakiskäk och vi kollade på en superbra film! August Rush, sesese!
Nu blir det att kika på the dudesons och sen sova, är toktrött!

Just ja, jag är numera ett ljushuvud aka gul/orange/röd/brun/svarthårig... Haha håller på att bli ljushårig och har så mycket mörk färg i topparna så det tog inget där......




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback