Bra tisdag!

Haft en riktigt bra dag idag! Men nu är jag heeelt slut! Sov så himla oroligt inatt. Vakanade var och varannan timme och trodde jag försovit mig till något. Var superstressad, vet fan inte varför..
 
Hur som helst! På dagen bjöd jag hit tre fina vänner och bakade en kladdis. Så vi fikade och tjattrade på i några timmar. Sen åkte jag med mamma och Emma hem till världens bästa morfar som fyller 75år idag. Kom nästan precis hem och varit där sedan halv sju, så blev en helkväll. Myspys! Blev bjudna på smörgåstårta, vin, kakor, kaffe och likör, muuums! :>
 
Nu ska jag fixa på min andra blogg lite, min tumblr ni vet? >HÄR< hittar ni den i alla fall, dock endast bilder. :) Imorgon väntar jobb på eftermiddagen. Inte många gånger kvar nu, har gått fort! Sen blir det att somna till en Johan Falk-film, mys! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback