emmaboda?

Hade både en riktigt bra helg och en riktigt dålig helg.. Men jag ska egentligen inte klaga, kan ju va värre.. Men jobbigt att gå runt och ha ont hela dagarna..
 
Hur som helst! Idag har jag lunchat med Lisa, supertrevligt som vanligt!! :) Solen skiner och det är vårväder ute så det är ju ett stort plus! Färgade håret igårkväll, eller ja, jag fick hjälp av syrran. Blev helt vit uppe på huvudet, haha såg inte klok ut. Men jag la i en askfärg i morse så nu ser det helt okej ut. Är dock rödbrun i topparna och ljus på huvudet. Men sakta men säkert blir jag ljusare. :} Kanske blir en färgning till, innan lördag, vi får se! :) Är i alla fall suuuupertaggad inför hemvändarhelgen, fy fan va kul det ska bli! :D
 
För övrigt är jag sjukt sugen på Emmaboda i år. Massa bra artister och skulle vara najs att ta en lite roadtraip ner till småland, haha :D Meeeen då ska man ju ha pengar också, vilket inte jag har.. Håller på att spara ihop till summerburst men det försvinner ju pengar så fort man ska ut och härja.. haha, men aja! :) Vi får se hur vart allt slutar.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback