enjoy my own company

Jag sitter just nu på mitt rum och bara hänger och lyssnar på bra musik. Alltså, det är roligare än va det låter, haha. Jag älskar det faktiskt. Älskar mitt rum, min musik och mig själv som sällskap. Inga måsten, inga förväntningar och inga bekymmer. Bara lyssna och vara. Haha, låter så sjukt tattigt, men sant är det! :>
 
Ska försöka plocka ihop på rummet lite nu innan läggdags. Jag känner verkligen att jag jobbat idag, dödstrött innan klockan 23. Ändå var det bara 4 timmar, knappt! hahaha....
Imorgonkväll blir det äntligen lite träning. Jag kom in i en ordentlig svacka. Blev sjuk, blev frisk, blev sjuk, blev frisk osv. Sen dog motivationen, men nu är den tillbaka när jag köpt nya träningskläder, awesome! :D Har fortfarande lit ont i halsen när jag sväljer men det ska nog gå fint ändå! Imorgon ska jag vara pigg som en ärta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback