skärtorsdag

Idag har jag chillat med Julia! Vi köpte icasallad och satt oss på min balkong i den stekheta solen, så sjukt skönt! Ett tag satt vi i linne!!! Sen åkte hon hem på eftermiddagen och jag & mamma åkte och handlade lite påskmat. :) Nu har vi städat så det är fint till helgen, känns skönt! :)
 
Nu sitter vi i soffan och tittar på tv, men ska strax smörja in mig med lite bus och låta det torka, sen sova! Är så sjukt trött! Vid 20 ikväll kändes det som klockan var runt 23..
 
Imorgon ska jag i alla fall gå och hjälpa Martin att städa ur hans lägenhet då han flyttar ner till kvarteret som även systrarna bor i. Skulle få en liten peng men jag hjälper mer än gärna till. :) Blir nog att gå dit till lunch, för imorgonkväll vid 18 blir det påskmiddag hos Emma. MUMS!
 
Pappa kom förbi idag på frömiddagen med lite påskpresenter; choklad, pengar, tejp och övertäckningsplast. Haha, jag antar att äpplet inte faller så långt från trädet ändå.. Men glad blev jag, för nu nästa vecka så ska jag och mamma måla om köket, ska bli sååå kul! :D Dock åkte dom till Idre idag, pappa, Catherine och Harley. Jag ville verkligen följa med för jag älskar verkligen att vara där uppe. Men nu hade jag så mycket inplanerat redan så jag fick stanna hemma denna gång.
 
Nu är jag lite ljusare i topparna också, trivs faktiskt i det där rödbruna. Blir nog att lägg ai en sån färg efter helgen. :) Hoppas ni får en trevlig påsk allihopa. :*
 
ps. Grattis till LIF, äntligen vaaa? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback