dansar och packar

Haha, ja. Just nu springer jag runt och dansar samtidigt som jag packar väskan! Om 3½ timme åker bilen mot Krylbo för att hoppa på tåget som går mot Örebro! Fy fan så taggad jag är! :D Håller tummar och tår att vädret är fint veckan ut nu. För ikväll ska jag minsann festa på en takterass i Örebro med Anton Ewald och mina fina tjejer! Sen på lördag ska jag fira farmor som fyller 90år och så blir det släktträff, underbart! Kanske att det blir utgång på lördagkväll också då det är marknad i stan! :) Denna vecka alltså, kan inte annat än älska den! Är dessutom frisk nu också, hur bra?!
 
Och nu har jag gått från svarthårig> gul/svart> gul/rött/oranget/brunt> brunt> rött! haha, så ja, nu är jag rödhårig! Dock en mörkröd, men gillar det! :) Lägger kanske upp en bild innan jag åker så får ni se! ;>
 
Annars kan ni följa mig på insta nu i dagarna, kan nästan lova att den kommer uppdateras flitigt! ;)
 
åh ska bli så himla kul! :D Dessa brudar och jag gör nu Örebro osäkert! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback