Dilemma

Sitter med ett litet dilemma just nu.. Att dricka eller inte ikväll! Haha.. Saken är den att planen var att dricka imorgon. För imorgon eftermiddag ska jag ju som sagt fira min farmor och faster som fyller år idag. Så i princip hela pappas släkt(på nära håll) kommer och vissa har jag inte träffat på flera år.. Visst kan jag väl gå ut idag, men om jag känner mig rätt kommer det bli sent inatt. Eller ska jag säga tidigt imorgonbitti? haha.. Men vädret är ju som gjort för att festa! Dessutom är det ju vårinvigning på halvan för den stora uteserveringen och så spelar ju hökartorget! Tänkte gå det nykter först, men nu blev jag riiiktigt festsugen!
 
Aja, nu ska jag städa mitt rum som faktiskt ser ut som ett bombnedslag. Ska även packa väska då jag åker till pappsen över helgen. Längtar efter min vovve så jag nästan spricker! :> Hoppas att vädret håller i sig hela helgen i alla fall. Och att ni får en riktigt bra helg allihopa! :D
 
En dålig bild på håret, men det får duga så länge. Kommer en bättre bild inom snar framtid! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback