doften av skolavslutningar

Är det bara jag som tycker den här doften som är ute nu är det bästa som finns? Det är doften av skolavslutningar, vita mössor, blågula flaggor och grönska! Älskar månadsskiftet av maj-juni mest av alla! Den riktigt värmen börjar visa sig och solen gör sig bekant! Mitt huvud vill bara ut och träffa folk och dricka vin på uteserveringar. Men kroppen säger annat.. Är ju fest imorgon, men lär hoppa det känner jag. Hellre att jag missar en fest och blir pigg fortare än att festa och kanske till och med bli sämre och gå hemma dubbelt så länge.. Jag festar till det nästa vecka istället! :)
 
Imorgon eller början på nästa vecka ska jag och Emma gå och kika på en present till Kristoffer. Inte för jag tror han läser min blogg, men ni får veta sen vad vi har tänt köpa.. ;) Ska bli sååå kul med studenten igen. Det är en av mina favoritstunder på året, helt klart! Nästa år är det min kusin Isabella som tar det, så har redan nästa år bokat! ;D Ikväll blir det bara att äta lite god mat och slappa hemma med mamma. Ska plocka lite på rummet så mycket jag pallar. Ska även byt aplåster ikväll för första gången, uhuuu. Men tog min spruta igårkväll för första gången själv, och det gick ju bra, så hoppas detta också går bra..!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback