Fina dagar!

Ni ska bara veta vilka fina dagar jag har haft den här veckan. Varit i Örebro och hälsat på Isabelle, festat och hängt med fina vänner samt kikat på Hökartorget live och igår släktkalas! Trots min feta bakfylla var det en av de bästa dagarna jag haft på länge! åh va jag älskar min familj och släkt! Finns inte ord!
 
Men som sagt blev det utgång i fredags. Lite spontant sådär. Men varje gång jag går ut spontant blir kvällen oftast galnare än vanligt. Haha.. Vet inte hur mycket jag drack på halvan, men jag blev aldrig full! Dock slog det ju till när halvan hade stängt, haha. Men då blev det efterfest på stan med massor av roligt folk. Jag gick väl vid 5 med en kompis och sov där. Sen så gick jag hem runt halv elva dagen efter. Och jag som sa "INTE senare än 02!!!" haha, jo tjena! Pappa sa också det; "kom inte hem nå sent nu, du lär orka med imorgon också.." hahah...
När jag vaknade mådde jag verkligen PISS. Trodde jag skulle spy på vägen hem, men inget kom upp.. Kom hem och la mig på soffan och slumrade till i 5minuter kanske. Sen var det bara att hoppa in i duschen och göra sig fin för 90års-kalas! :) Mådde mycket bättre efter duschen men var fortfarande riktigt slut. Men hade som sagt en jättefin dag ändå. :)
 
Lägger upp lite bilder snart så får ni se lite av hur min helg var. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback