love is patient

Idag kan jag säga att jag mår bättre än igår! Inatt kunde jag nääästan ligga på sidan och sova! Underbart! För en som vanligtvis sover på magen är det ett helvete att bara kunna sova på rygg, puh.. Men somnar trots allt och har gått upp i tid sedan jag kom hem från sjukhuset då jag vill ha kvar rutinen med frukost före klockan 09. När jag bodde på sjukhuset gick jag upp senast 07, haha.. Men där sov man ju somm på nålar och vaknade för minsta lilla..
 
Hur som helst! Känner att jag har fått min energi tillbaka och vill ta på mig fina sommarkläder och ta en glass i solen. Men Lär nog hålla mig tills imorgon i alla fall.. Idag är det kärlek på Hedbygatan kan jag säga. Mina grannar gifter sig nere vid bryggorna idag, så jag ska minsann stå på balkongen och se det fina paret! Håller tummarna att vädret är fint bara.. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback