Öreeebro

God morgon på er!
Är uppe tidigt idag då jag sov över hos syrran igår. Vi kollade på Mama och vågade/orkade inte gå hem, haha.. Så mamma skjutsade hem mig innan hon började jobbet. Så nu sitter jag med en kopp kaffe och hör hur fåglarna kvittrar från balkongdörren. Känns bra! Men är fortfarande ganska slut från ett underbart dygn i Örebro. Tyvärr blev vårat tåg två timmar(!) försenat på vägen dit så vi kom inte dit förns runt 21 på onsdagskvällen! Vi tog en taxi hem till Isabelle så det skulle gå fort, så möttes vi av en glad Isabelle utanför hennes hus. Var så himla kul att träffa henne och se hur hon bor och lever sitt liv som student i storstaden.
Det blev grillat och maten vart klar nästan precis när vi kom. Så vi käkade gott, även Isabelles klasskamrat Katrin var med. Riktigt trevligt! Sen var det dags att supa till! Så kom det tre grabbar också, även det en klasskopis till Isabelle som hade två kompisar på besök.
Lite senare tog vi taxin till Frimis inne i stan. Regnet öste ner men vi hade det bra roligt ändå! Dansade och skrek till Begging och Anton Ewald, haha. Dansade och drack och hade supertrevligt! Sen blev det en taxi tillbaka och efterfestade några timmar hos Isabelle. Tror jag somna vid 04.15 så gick vi upp vid 9-10, haha.. Så gissa om jag var trött när jag kom hem igårkväll? Men om sagt, har haft det jättebra!
 
Kommer strax upp några bilder från vår lilla resa. :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback