soon to be redhead

Fortfarande rejält förkyld men det verkar inte bli värre än så. Inge halsont och inge feber vad jag vet. Så är hyffsat pigg ändå! Dock rinner det ju ur både ögon och näsa, så ser ganska sliten ut..
Idag har jag inte gjort mycket alls. Tog sovmorgon då dom säger att sömn är bästa medicinen! ;) Och på onsdag måste jag vara frisk! När jag vaknade blev det en film i sängen med lite frulle. Sen kom mamma och hennes särbo hem från Avesta. Dom hade köpt ett vitrinskåp så vi satt och skruva ihop det på eftermiddagen, sen började vi med maten och vi har precis ätit. Potatis, grekiska köttfärsbiffar och brunsås, supergott! :)
 
Imorgon blir det nog att färga håret igen. Ska försöka få det till EN jämn färg i hela håret nu. Rödbrunt ska jag i alla fall förska få det till. Vill bli fin till Örebro och även till nästa helg då Farmor fyller 90år och då kommer troligen släkten från Örebro/Göteborg! :) Nu börjar jag få en utväxt i det "gula" i håret också. Bara att lägga på ännu en färg i mitt hår.. Är väl uppe i 4-5 färger nu, haha.. Ska bli skönt att få en ordentlig färg nu. :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback